Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

Limbi straine – engleza, franceza, germana (orice nivel de varsta)

Limbile straine pe care le putem preda in gradinita sau afterschool-ul dumneavoastra sunt: engleza, germana, franceza. Pana la sfarsitul unui an scolar, copiii vor acumula un vocabular bogat, vor putea folosi diverse structuri gramaticale, vor putea sa poarte o conversatie in limba respectiva, isi vor forma o pronuntie si o intonatie corespunzatoare acelei limbi (datorita materialului didactic audio, care este inregistrat de vorbitori nativi). Niciodata nu ne oprim la ceea ce am stabilit in planificare, ci, in functie de cerintele si capacitatea fiecarei grupe, se ajunge la cel mai inalt nivel pe care copiii il pot atinge.

Dans sportiv, popular sau modern (orice nivel de varsta)

Copiii vor invata pasii de baza in diferite dansuri atat individual cat si pe perechi, daca e cazul. Vor invata sa se coordoneze, sa se miste mai elegant, sa iubeasca dansul si expresivitatea lui. Suplete, mobilitate, ritmicitate, disciplina, coordonare – sunt doar cateva din avantajele acestui club.

Actorie (orice nivel de varsta)

Cursul urmareste dezvoltarea personala a copilului prin mijloace specifice actoriei. Intr-un mediu antrenant si vesel, copiii vor putea sa-si dezvolte comunicarea, felul in care se exprima, creativitatea si spontaneitatea. Cursurile de actorie urmaresc formarea personalitatii si antrenarea comunicarii, a expresiei, a diferitelor forme de limbaj: gest, cuvant, voce, ritm, miscare, spatiu, expresie artistica. Copilul invata sa asculte, sa se concentreze mai bine, sa aiba curaj in a se exprima, sa aiba o dictie mai buna, sa-si imagineze: va inventa, plasandu-se in situatii neobisnuite, va improviza, va mima.

Autoaparare (orice nivel de varsta)

Artele martiale vor fi predate copiilor de catre antrenori sau instructori, cu medalii castigate la competitii nationale si internationale si cu experienta in lucrul cu prescolarii. Copiii nu vor fi invatati tehnici de atac si nu vor fi lasati sa se confrunte sau sa simuleze meciuri. Agresivitatea nu va fi sub nici o forma incurajata, copiii fiind invatati sa se apere, sa blocheze, sa se confrunte cu un adversar imaginar etc.

Modul sportiv (conceput special pentru copii de 2-3 ani, dar aplicabil si alte niveluri)

Modulul sportiv se adreseaza copiilor mai mici, in general de 2-3 ani, deoarece include elemente simple si de baza din mai multe domenii, toate avand la baza miscarea, joaca, competitia.Cursurile cuprind jocuri, concursuri, stafete precum si miscari/ exercitii/ pasi/ tehnici de gimnastica, autoaparare sau dansuri; este practic un mix de miscare si voie buna, cumulat cu invatarea unor tehnici sau pasi din sporturile clasice. Programul este destinat sa placa si fetitelor si baieteilor. Astfel, copii se distreaza si descopera un mod sanatos si activ de a petrece timpul.

Micii Pianisti, Micii Tobosari si Micii Chitaristi (copii de peste 4 ani)

Lectiile de diverse instrumente reprezinta un minunat moment de relaxare si experimentare, traire a muzicii, energie si nostalgie. Cursurile se desfasoara DOAR individual. Profesorii sunt oameni de scena, cu concerte la activ, in formatii instrumentale renumite. Pentru chitara, instrumentul se pune la dispozitia copiilor de catre profesor. Pentru pian – ar fi minunat sa aveti dvs in gradinita o pianina sau un pian electronic cu minim 5 octave. Dar de asemenea, firma noastra va poate pune la dispozitie contra cost instrumentul (orga), pe toata perioada desfasurarii optionalului, daca nu doriti sa achizitionati unul.Pentru percutie traditionala – tobele vor fi aduse de catre profesor, pentru tobe clasice – acestea vor trebui achizitionate de catre institutia dvs.

Sah (copii de peste 4 ani)

Sahul, sportul mintii, dezvolta gandirea logica si schemele acesteia, concentrarea, atentia distributiva, disciplina, combinand competitia cu placerea de a anticipa miscarile celuilalt. Invatat la varste fragede da rezultate minunate in dezvoltarea ulterioara a intelectului copiilor.Se vor invata regulile jocului, strategii simple, scheme de atac si de aparare etc. Materialele necesare – table si piese de sah – sunt puse gratuit la dispozitia copiilor.

Pictura (orice nivel de varsta)

Pictura se adreseaza tuturor copiilor indiferent de varsta. Prin joaca si culoare copiii isi vor dezvolta simtul artistic si cromatic si le vor fi stimulate creativitatea si imaginatia. Micii artisti vor putea sa se exprime plastic utilizand materiale si tehnici diferite venind cu propria lor interpretare si viziune.

Optionalul de pictura aduce in plus fata de orele de educatie plastica lucrul cu un artist, cu o persoana de specialitate care poate dezvolta copiii vocational, in directia minunata a artelor.

Cursul dezvolta gandirea creativa si imaginatia, insa copiii isi vor dezvolta si indemanarea, vor cunoaste si diferentia materialele de lucru si aplicabilitatea lor, vor dobandi cunostinte de baza in combinarea culorilor si vor reusi sa compuna spatiul de lucru intr-un mod personal si original.

Arta mozaic (copii peste 4 ani)

Atelierul de Arta-Mozaic le va oferi copiilor un spatiu plin de idei si de culoare in care isi vor putea dezvolta simtul artistic, creativitatea, indemanarea si inventivitatea prin activitati foarte variate care imprumuta tehnici din pictura, bricolaj, arte decorative sau modelaj. Unica limita a acestui atelier este imaginatia. Vom lucra cu materiale foarte diverse, de la cele clasice cum sunt hartia, lutul si acuarela, la materiale reciclabile sau de uz caznic, pentru a crea obiecte decorative pentru casa, bijuterii, jucarii, felicitari si multe altele. Copiii vor putea experimenta lucrul cu diferite materiale si texturi si vor invata sa le combine si sa le imbine pentru a crea sau decora obiecte pe care le vor putea utiliza sau face cadou.

Dezvoltare personala

Perioada prescolaritatii si scolaritatii sunt cruciale in dezvoltarea psihosociala. Dezvoltarea afectiva si sentimentul de sine isi au radacinile in experientele din acesti ani. Totusi, povestea Eu-lui in formare in prima copilarie, nu se termina aici. Continuam sa scriem povestea si la varsta adulta. Metodele si tehnicile utilizate in grup sunt expresiv-creative, de orientare experientiala, in acord cu universul si preocuparile copilului, adecvate particularitatilor de varsta. Ele permit copilului constientizarea si exprimarea propriilor perceptii, emotii, ganduri si trairi. Un accent special se pune pe improvizatia creatoare de tip constructie individuala si colectiva, art-terapie, dramaterapie, joc creativ cu marionete, desen, colaj sau scenarii metaforice si fantazare ghidata, astfel incat orice joc creativ practicat de copii devine simultan un joc educativ si stimulativ pentru dezvoltarea personala. Toate acestea, aduc acea flexibilitate necesara abordarii copilului in dinamica dezvoltarii sale si fac din intalnirile de grup adevarate ateliere de descoperire, transformare, dezvoltare personala si voie-buna.

Logopedie

Perioada prescolaritatii si scolaritatii sunt cruciale in dezvoltarea psihosociala. Dezvoltarea afectiva si sentimentul de sine isi au radacinile in experientele din acesti ani. Totusi, povestea Eu-lui in formare in prima copilarie, nu se termina aici. Continuam sa scriem povestea si la varsta adulta. Metodele si tehnicile utilizate in grup sunt expresiv-creative, de orientare experientiala, in acord cu universul si preocuparile copilului, adecvate particularitatilor de varsta. Ele permit copilului constientizarea si exprimarea propriilor perceptii, emotii, ganduri si trairi. Un accent special se pune pe improvizatia creatoare de tip constructie individuala si colectiva, art-terapie, dramaterapie, joc creativ cu marionete, desen, colaj sau scenarii metaforice si fantazare ghidata, astfel incat orice joc creativ practicat de copii devine simultan un joc educativ si stimulativ pentru dezvoltarea personala. Toate acestea, aduc acea flexibilitate necesara abordarii copilului in dinamica dezvoltarii sale si fac din intalnirile de grup adevarate ateliere de descoperire, transformare, dezvoltare personala si voie-buna.

Stiinte

Clubul cuprinde 4 module (2 luni/modul) pentru grupele mari/mijlocii (4+) axate pe diferite domenii largi din fizică. Scop general: Învățarea unor lucruri de bază din fizică într-o formă interactivă; Abordarea subiectelor într-un mod deducitibil (cauză-efect) și încercarea de a genera cât mai multe de ce-uri din partea copiilor ; O multitudine de experimente făcute atât individual de către fiecare copil, cât și in grup; O oră per modul axată pe creativitate.
1. Astronomie – Sistemul Solar prezentat sub forme interactive și creative
2. Pământ – Fenomene de pe planeta noastră, prezentate interactiv prin experimente și jocuri
3. Biologie – Noțiuni legate de evoluție, celulă, atomi și particule
4. Experimente – Diverse experimente din care reies proprietăți ale substanțelor și materialelor

Limbi straine – engleza, franceza, germana (orice nivel de varsta)

Limbile straine pe care le putem preda in gradinita sau afterschool-ul dumneavoastra sunt: engleza, germana, franceza. Pana la sfarsitul unui an scolar, copiii vor acumula un vocabular bogat, vor putea folosi diverse structuri gramaticale, vor putea sa poarte o conversatie in limba respectiva, isi vor forma o pronuntie si o intonatie corespunzatoare acelei limbi (datorita materialului didactic audio, care este inregistrat de vorbitori nativi). Niciodata nu ne oprim la ceea ce am stabilit in planificare, ci, in functie de cerintele si capacitatea fiecarei grupe, se ajunge la cel mai inalt nivel pe care copiii il pot atinge.

Dans sportiv, popular sau modern (orice nivel de varsta)

Copiii vor invata pasii de baza in diferite dansuri atat individual cat si pe perechi, daca e cazul. Vor invata sa se coordoneze, sa se miste mai elegant, sa iubeasca dansul si expresivitatea lui. Suplete, mobilitate, ritmicitate, disciplina, coordonare – sunt doar cateva din avantajele acestui club.

Actorie (orice nivel de varsta)

Cursul urmareste dezvoltarea personala a copilului prin mijloace specifice actoriei. Intr-un mediu antrenant si vesel, copiii vor putea sa-si dezvolte comunicarea, felul in care se exprima, creativitatea si spontaneitatea. Cursurile de actorie urmaresc formarea personalitatii si antrenarea comunicarii, a expresiei, a diferitelor forme de limbaj: gest, cuvant, voce, ritm, miscare, spatiu, expresie artistica. Copilul invata sa asculte, sa se concentreze mai bine, sa aiba curaj in a se exprima, sa aiba o dictie mai buna, sa-si imagineze: va inventa, plasandu-se in situatii neobisnuite, va improviza, va mima.

Autoaparare (orice nivel de varsta)

Artele martiale vor fi predate copiilor de catre antrenori sau instructori, cu medalii castigate la competitii nationale si internationale si cu experienta in lucrul cu prescolarii. Copiii nu vor fi invatati tehnici de atac si nu vor fi lasati sa se confrunte sau sa simuleze meciuri. Agresivitatea nu va fi sub nici o forma incurajata, copiii fiind invatati sa se apere, sa blocheze, sa se confrunte cu un adversar imaginar etc.

Modul sportiv (conceput special pentru copii de 2-3 ani, dar aplicabil si alte niveluri)

Modulul sportiv se adreseaza copiilor mai mici, in general de 2-3 ani, deoarece include elemente simple si de baza din mai multe domenii, toate avand la baza miscarea, joaca, competitia.Cursurile cuprind jocuri, concursuri, stafete precum si miscari/ exercitii/ pasi/ tehnici de gimnastica, autoaparare sau dansuri; este practic un mix de miscare si voie buna, cumulat cu invatarea unor tehnici sau pasi din sporturile clasice. Programul este destinat sa placa si fetitelor si baieteilor. Astfel, copii se distreaza si descopera un mod sanatos si activ de a petrece timpul.

Micii Pianisti, Micii Tobosari si Micii Chitaristi (copii de peste 4 ani)

Lectiile de diverse instrumente reprezinta un minunat moment de relaxare si experimentare, traire a muzicii, energie si nostalgie. Cursurile se desfasoara DOAR individual. Profesorii sunt oameni de scena, cu concerte la activ, in formatii instrumentale renumite. Pentru chitara, instrumentul se pune la dispozitia copiilor de catre profesor. Pentru pian – ar fi minunat sa aveti dvs in gradinita o pianina sau un pian electronic cu minim 5 octave. Dar de asemenea, firma noastra va poate pune la dispozitie contra cost instrumentul (orga), pe toata perioada desfasurarii optionalului, daca nu doriti sa achizitionati unul.Pentru percutie traditionala – tobele vor fi aduse de catre profesor, pentru tobe clasice – acestea vor trebui achizitionate de catre institutia dvs.

Sah (copii de peste 4 ani)

Sahul, sportul mintii, dezvolta gandirea logica si schemele acesteia, concentrarea, atentia distributiva, disciplina, combinand competitia cu placerea de a anticipa miscarile celuilalt. Invatat la varste fragede da rezultate minunate in dezvoltarea ulterioara a intelectului copiilor.Se vor invata regulile jocului, strategii simple, scheme de atac si de aparare etc. Materialele necesare – table si piese de sah – sunt puse gratuit la dispozitia copiilor.

Pictura (orice nivel de varsta)

Pictura se adreseaza tuturor copiilor indiferent de varsta. Prin joaca si culoare copiii isi vor dezvolta simtul artistic si cromatic si le vor fi stimulate creativitatea si imaginatia. Micii artisti vor putea sa se exprime plastic utilizand materiale si tehnici diferite venind cu propria lor interpretare si viziune.

Optionalul de pictura aduce in plus fata de orele de educatie plastica lucrul cu un artist, cu o persoana de specialitate care poate dezvolta copiii vocational, in directia minunata a artelor.

Cursul dezvolta gandirea creativa si imaginatia, insa copiii isi vor dezvolta si indemanarea, vor cunoaste si diferentia materialele de lucru si aplicabilitatea lor, vor dobandi cunostinte de baza in combinarea culorilor si vor reusi sa compuna spatiul de lucru intr-un mod personal si original.

Arta mozaic (copii peste 4 ani)

Atelierul de Arta-Mozaic le va oferi copiilor un spatiu plin de idei si de culoare in care isi vor putea dezvolta simtul artistic, creativitatea, indemanarea si inventivitatea prin activitati foarte variate care imprumuta tehnici din pictura, bricolaj, arte decorative sau modelaj. Unica limita a acestui atelier este imaginatia. Vom lucra cu materiale foarte diverse, de la cele clasice cum sunt hartia, lutul si acuarela, la materiale reciclabile sau de uz caznic, pentru a crea obiecte decorative pentru casa, bijuterii, jucarii, felicitari si multe altele. Copiii vor putea experimenta lucrul cu diferite materiale si texturi si vor invata sa le combine si sa le imbine pentru a crea sau decora obiecte pe care le vor putea utiliza sau face cadou.

Dezvoltare personala

Perioada prescolaritatii si scolaritatii sunt cruciale in dezvoltarea psihosociala. Dezvoltarea afectiva si sentimentul de sine isi au radacinile in experientele din acesti ani. Totusi, povestea Eu-lui in formare in prima copilarie, nu se termina aici. Continuam sa scriem povestea si la varsta adulta. Metodele si tehnicile utilizate in grup sunt expresiv-creative, de orientare experientiala, in acord cu universul si preocuparile copilului, adecvate particularitatilor de varsta. Ele permit copilului constientizarea si exprimarea propriilor perceptii, emotii, ganduri si trairi. Un accent special se pune pe improvizatia creatoare de tip constructie individuala si colectiva, art-terapie, dramaterapie, joc creativ cu marionete, desen, colaj sau scenarii metaforice si fantazare ghidata, astfel incat orice joc creativ practicat de copii devine simultan un joc educativ si stimulativ pentru dezvoltarea personala. Toate acestea, aduc acea flexibilitate necesara abordarii copilului in dinamica dezvoltarii sale si fac din intalnirile de grup adevarate ateliere de descoperire, transformare, dezvoltare personala si voie-buna.

Logopedie

Perioada prescolaritatii si scolaritatii sunt cruciale in dezvoltarea psihosociala. Dezvoltarea afectiva si sentimentul de sine isi au radacinile in experientele din acesti ani. Totusi, povestea Eu-lui in formare in prima copilarie, nu se termina aici. Continuam sa scriem povestea si la varsta adulta. Metodele si tehnicile utilizate in grup sunt expresiv-creative, de orientare experientiala, in acord cu universul si preocuparile copilului, adecvate particularitatilor de varsta. Ele permit copilului constientizarea si exprimarea propriilor perceptii, emotii, ganduri si trairi. Un accent special se pune pe improvizatia creatoare de tip constructie individuala si colectiva, art-terapie, dramaterapie, joc creativ cu marionete, desen, colaj sau scenarii metaforice si fantazare ghidata, astfel incat orice joc creativ practicat de copii devine simultan un joc educativ si stimulativ pentru dezvoltarea personala. Toate acestea, aduc acea flexibilitate necesara abordarii copilului in dinamica dezvoltarii sale si fac din intalnirile de grup adevarate ateliere de descoperire, transformare, dezvoltare personala si voie-buna.

Stiinte

Clubul cuprinde 4 module (2 luni/modul) pentru grupele mari/mijlocii (4+) axate pe diferite domenii largi din fizică. Scop general: Învățarea unor lucruri de bază din fizică într-o formă interactivă; Abordarea subiectelor într-un mod deducitibil (cauză-efect) și încercarea de a genera cât mai multe de ce-uri din partea copiilor ; O multitudine de experimente făcute atât individual de către fiecare copil, cât și in grup; O oră per modul axată pe creativitate.
1. Astronomie – Sistemul Solar prezentat sub forme interactive și creative
2. Pământ – Fenomene de pe planeta noastră, prezentate interactiv prin experimente și jocuri
3. Biologie – Noțiuni legate de evoluție, celulă, atomi și particule
4. Experimente – Diverse experimente din care reies proprietăți ale substanțelor și materialelor

To Top